Äntligen släde igen :-)

Blev en skidtur på morgon tillsammans med Britta. Vi åkte lite drygt 5 km och det var härligt.

Hem och duschade och gjorde mig gröt, ägg & korv och åt. Sen började skidor & skidskytte på tv så det blev 4 timmar framför tv:n med att heja på de Svenska deltagarna. Gick ganska bra men inte nåt riktigt topplopp av någon annan än Helena Ekholm som kom 2:a i dagens jaktstart.

Slädtur tillsammans med Lasse & hundarna sen. Jag körde min släde med Selene, Nala & Akka och Lasse körde resterande 5 hundar. Mycket härligt var det och gick jättebra! Helt underbart att stå på släden och njuta :-)
Det snöade hela tiden och ibland riktigt kraftigt. Ska snöa imorgon & måndag så förhoppningsvis får vintern stanna på allvar nu! *ber till kung Bore*

Sen har Martin & jag kollat på tv. Såg först "På spåret" som vi spelat in igår och sen var det sista avsnittet av "Så mycket bättre".
Nu har M gått och lagt sig då han ska iväg och jobba tidigt.
Jag ska gå lägga mig på ett tag jag med.

Hoppas alla haft en fin lördag!
Kram!

Kommentarer
Postat av: My

Men vad underbart med skidor :)

2011-12-18 @ 10:51:22
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/
Postat av: My

.. och klart jag kan höra av mig om jag kommer till Lule något ;)

2011-12-18 @ 10:51:48
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0