Det snöar!

Åh så härligt det är ute nu för det snöar för fullt!! Tjohoooo vad underbart!!   :-)
Det ska komma en hel del snö nu den närmaste veckan så nu får vi kanske äntligen den riktiga vintern som man längtat efter! Härligt om man kan börja köra släde!!  :-)

Var nyss ute och promenerade med hundarna och njöt, de tycker också det är härligt att det kommer snö! :-)
Innan jag gick ut gjorde jag chokladkola, såååå himla gott! Gjorde det för några dar sen men det gick åt fort  :-)

Igår blev det ett träningspass för mig här hemma, jag körde med gummiband och boll, mest ben & mage som fick sig rejält och det kändes!! Som det ska vara! :-) Blev även lite axlar & biceps.
Efter dusch och en banan samt tallrik med mjölk & flingor såg jag tv ett tag.

Promenerade över till Britta och drack kaffe och surrade ett tag. Sen promenerade jag bort till Marika, Magnus & Lovisa och var där några timmar. Vi drack kaffe och surrade, lekte med Lovisa, åt smarrig chokladkola  :-)
Liftade hem med Lasse därifrån och vi for ut och tränade hundarna 3-mila svängen. Marika & Lisa var med de också, de tränar Varga & Nanok med 4-hjulingen och Anja sprang lös med dem. 
Det gick superbra, flöt på jättefint hela vägen! Det börjar verkligen bli ett riktigt spann nu när Ares & Apollo också börjat anpassa sig och bli så skötsamma i spannet! Jättekul för både oss och hundarna :-) 

Resten av kvällen blev det soffan & tv samt att jag kikade på matcen mellan Barcelona & Bate Borisov på Viaplay. Barca vann med 4-0!

Martin har jobbat igår & idag och varit till Kalix & Piteå. Han kommer hem snart. Sen ska han iväg sent ikväll igen.

Blir hundträning ikväll igen! Hoppas det flyter på lika bra som igår!

När Martin slutar imorgon på morgonen är han ledig till måndag morgon. Han blir dock kvar i stan imorgon då de håller på med lite arbete i järnvägsföreningen.

För mig blir det ett träningspass imorgon tillsammans med Britta om hon är frisk. Hoppas det!
Annars tränar jag själv här hemma.
Blir också hundträning på eftermiddan. Då har de gått 3 dagar på raken och får vila nån/några dagar sen.

Under helgen blir det längdskidor & skidskytte på tv igen som man såklart inte får missa! :-)
Jag hoppas verkligen Emil Jönsson är fit for fight och kan vara med i helgens sprinttävling i Davos!
Han är grym att se då han är så suverän i sprint! :-)

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: My

Härligt när man kan omvandla fett till muskler :) Du är grym!

2011-12-08 @ 07:13:26
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/
Postat av: My

Vad fint och bra gjort! :D

2011-12-08 @ 10:14:00
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0