Fortfarande sjuk

Är fortfarande sjuk...

Igår var vi på ranten hela dan. Först till Boden där vi hjälpte Hjördis att handla då både hon & Jan är handikappade just nu... sen till Luleå/Hertsön där Martin skulle hjälpa Annica att installera tvättmaskin, vi fick kaffe & fika där vilket var gott & välbehövligt. Sen till Storheden där vi först var på Intersport en sväng för att kika om vi hittade nåt att köpa för presentkorten vi fick i julklapp. Jag hittade ett par fina sköna mysbyxor som jag köpte. Martin hittade inget denna gång. Storhandlade på ICA Maxi och sen på vägen hem handlade vi lite på ICA Supermarket eftersom vi glömt några saker när vi handlade på Maxi.
Efter att ha packat upp allt och låtit hundarna komma ut och rasta av sig och gett dem & Felix mat var det väldigt skönt att lägga sig i soffan och se på film resten av kvällen! Jag var helt slut eftersom jag inte alls var pigg :-(

Idag har jag vilat hela fm och det behövdes verkligen.
Sen har vi varit till Boden och ätit middag hos Jan & Hjördis.
Jag har ingen feber nu men är fortfarande väldigt svag, ont i kroppen, jättesnorig och tjock i bröstet & halsen.
Hoppas det går åt rätt håll nu när febern är borta! Men nog lär det dröja flera dar innan man orkar vara alltför aktiv!

Selene har fått springa idag, så skönt! Lasse & Richard hade en turistkörning, en engelsk familj som åkte hundspann. Det hade gått bra! :-)

Imorgon börjar Martin jobba igen efter nästan en veckas ledighet.

Bara 3 dar kvar av år 2011. På söndag skriver vi 2012. Tiden går fort känns det som!

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: My

Ja, jag somnade gött jag igår, hoppas detsamma! Krya på dig tjejen! :D

2011-12-29 @ 10:08:48
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/
Postat av: My

Jag håller tummarna för att du får ut och röra dig snart igen! Kramar

2011-12-29 @ 14:59:44
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/
Postat av: carina jonsson

Krya på dig !!! Nu får du snart bli piggelin igen :) Kan inte annat än hålla med dig....jag tycker 2011 har gått väldigt fort *hm.Bara att hänga med och gilla läget :) Nu ska jag ta mig en dusch och sen slå mig ner i soffan,känns i kroppen att jag hållt i g ång hos mellersta tjejen mest hela dagen,men fint fick hon.Sköt om dig / kram

2011-12-29 @ 18:44:31
URL: http://www.svartangel.n.nu
Postat av: My

Dokumentären sänds imorgon på SVT2 kl 21:30 :)

hehe skickar några styrkekramar till dig!

2011-12-29 @ 18:58:20
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0