Hälsat på Anki & Julia

I förmiddags åkte jag till Luleå för att hälsa på syster Annica & systerdotter Julia. Lämnade först av Martin i Boden.
Det höll på att sluta illa när jag kom till Luleå, en bil började byta fil och upptäckte mig i sista sekund innan det skulle smälla! Oj vad skakis jag var efteråt men så skönt att det inte blev en krock!!
Kom fram till Annnica 11.15. Blev lek & bus med Julia och emellanåt surr med Anki & Grim.
Vi tog en promenad till affären och handlade och sen blev julbak! Mjuk pepparkaka och vanliga pepparkakor.


Julia vispar ägg till smeten




Anki & Julia bakar pepparkakor


Grim & Julia bakar pepparkakor

När kakorna var klara så fikade vi, gott gott! :-)
Sen åkte jag hemåt.
Hämtade upp Martin i Boden och vi handlade lite och sen åkte vi hem.

Käkade mat när vi kom hem.

Ska gå ut och låta hundarna rasta av sig och ge dem deras mat om ett tag.

Sen blir det filmmys innan det är sovdags.

Imorgon jobbar Martin och kommer hem på onsdag.
För mig blir det ett träningspass på morgonen! Sen kanske jag får besök av Marika & Lovisa :-)

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: carina jonsson

Vilken mysig dag du haft :) Det kanske blir film här med i kväll,ganska skönt att sitta uppkrupen i soffan och mysa och se en bra film ;) Sköt om dig / kram

2011-12-05 @ 19:25:18
URL: http://www.svartangel.n.nu
Postat av: My

Tack för Din kommentar :)

2011-12-06 @ 06:18:05
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0