Skidpremiär

Blev inget träningspass på morgonen men en promenad på fm tillsammans med
Britta. Jättehärligt då det snöat för fullt stor del av dagen och nu ser ut som riktig
vinter! :-)
Gott med kaffe efteråt. Blev även bjuden på lunch, älgköttsoppa namnam! :-)
Jag har ju nu druckit laktosfri mellanmjölk ett tag och det känns som att magen
börjar kännas bättre. Drack nu 2 glas vanlig mellanmjölk till köttsoppan hos Britta och
magen blev ond och orolig efter ett tag... så det verkar som att jag ska dricka
laktosfri mjölk. Fortsätter med det och ser hur magen känns i fortsättningen!

På eftermiddan blev det skidpremiär! Lasse & jag åkte med gammelskidorna,
måste komma ännu lite mer snö innan man tar fram skateskidorna och åker med dem.
Blev ingen lång sträcka då min ena stav tappat sin spets så det var inte så roligt att
åka då staven bara gled iväg... men härligt ändå med en liten sväng!  :-)

Sen hundträning med spannet! Blev runt 15 km idag och det flöt på jättebra!

Kommit hem och duschat. Martin var hemma när jag kom så han gick ut med maten
åt hundarna och lät Tarro komma ut och rasta av sig.
Blir lugnt resten av kvällen och soffmys & film innan sovdags.

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: My

Åh vad härligt med skidor! :) Haha, har blivit killtjej jag med, dock kan jag inte rensa fisk. Men det är väl något jag tänkte lära mig senare ;)

2011-12-09 @ 05:56:32
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0