Var är snön?

1:a december idag och endast 23 dagar kvar till julafton... VAR ÄR SNÖN?!? :-(
Istället för vackert vitt vinterlandskap har vi regnigt, blåsigt och halkiga vägar och gröna gräsmattor... så himla trist!!

Jag bakade lussebullar i förrgår


Gott gott!  :-)

Idag blev det ett skönt träningspass med gummiband på morgonen.
Duschade när jag kom hem och sen kokade jag mig gröt & ägg.
Martin åt frukost och sen åkte han iväg för att jobba.

Blir hundträning på nån timme :-) blir kul att se hur det går idag, det är inte lika halt som igår då det var blankis för hundarna att springa på. Mycket bra träning att de lär sig springa på alla olika underlag!

Hoppas alla har en bra dag!
kram!





Kommentarer
Postat av: My

Åh mums! Sköt om dig :)

2011-12-01 @ 18:31:36
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/
Postat av: My

Trevlig helg till dig med!

2011-12-02 @ 13:17:09
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0