Lussebullar

Idag på morgonen blev det ett litet gympapass! Skönt var det.

Martin & jag var in till Boden och handlade på Supermarket mitt på dan och när vi kom hem gjorde jag deg för att baka lussebullar. Degen fick jäsa medan vi käkade pizza till middag. Sen bakade jag lussebullar!
Marika & Lovisa kom hit precis när det var dags att grädda så sen fikade vi gott gott!  :-)

Martin & jag har sett på "Så mycker bättre" som vi spelade in eftersom vi var borta i helgen. E-Types dag denna gång och vi tyckte att Tomas Ledin var bäst med sin tolkning, man rös så man frös!! :-) Men alla är jättebra!
Såg även "På spåret" som vi också spelat in. Bara kvar att se "Vem kan slå Filip & Fredrik" så har vi sett alla helgens inspelningar!

Nu ligger Martin och sover då han ska iväg inatt. Han stiger upp då jag går och lägger mig.
Han ska köra till Haparanda denna tur.

Ute är det nu regnigt och väldigt halkigt :-(  imorse var det -14, kallaste morgonen hittills.
Imorgon ska det regna och blåsa. Nu vill jag att det ska få vara ett gäng minusgrader och komma snö så vi får riktig vinter!

Hoppas alla har det bra!
Kram!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

O jäklar, har ni det så kallt! Till veckan ser det ut att faktiskt hålla sig under nollan hela dygnet, hoppas verkligen det inte ändras!

2011-11-30 @ 04:55:37
URL: http://keikiria.wordpress.com
Postat av: My

Åh, tack för Dina gratulationer :) Kram

2011-11-30 @ 08:26:46
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/
Postat av: My

Tack för kommentaren om outfiten! :)

2011-11-30 @ 15:34:50
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0