Vårväder...

Igår småregnade det och på kvällen blev det väldigt halt på grusvägarna :-( sååå trist! Idag är de få cm snö som kommit nästan helt borta och det är jättehalt :-(  Vill ha 5-10 minus och en halvmeter snö!!!

Idag har det blivit en promenad tillsammans med Britta. Selene fick följa hon med.

När jag kom hem gick jag ut med Tarro



Kollat på tv ett tag och sen har jag varit och hälsat på Marika & Lovisa. Druckit kaffe, surrat och bakat pepparkakor :-) namnam!
Martin hämtade mig när han kom hem och nu har vi nyss ätit middag.

Imorgon kommer sotaren hit och sen åker vi till Boden och hälsar på Sonja, Martins mamma.
På kvällen är det Idol och sen är det sova! Vi måste upp halv 5 på lördag morgon för flyget går strax före kl 8.
Blir julklappsshopping på dan/em och på kvällen äter vi på Kinarestaurang tillsammans med mina kusiner Eva & Magdalena och deras respektive Anders och Daniel. Blir trevligt! :-)
Vi ska sova på Hotell Oden som verkar vara jättefint, få se när vi kommer dit!
Söndag blir det kanske lite shopping från fm och sen ska vi hälsa på Jessica m familj och på kvällen åker vi hem. Flyget hem går kl 20 så vi är hemma sent. De har lovat väldigt blåsigt så jag hoppas det inte blir nåt bekymmer med flygresorna bara!


Hoppas alla har det bra och får en härlig helg!
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0