Frissan

Idag har jag varit i Boden halva dan. Först på morgonen var jag på gymmet och var med på ett Mage & Rygg pass, riktigt härligt!
När jag lämnade gymmet for jag på Apoteket och hämtade ut allergimedicin då jag nästan har slut av den.
Strosade sen runt lite innan det var dags för besök hos frisören kl 12. Jag klippte mig på Klippa och frissan gillade mitt hår väldigt mycket och visste precis vad hon ville göra med det när vi pratat lite om hur jag ville ha det :-)


Så här ser jag ut nu.

När jag var klar hos frissan åkte jag till Supermarket och storhandlade mat m.m. och sen åkte jag hem.
Packade upp det jag handlat och sen lagade jag mat så vi åt innan Martin åkte iväg för att jobba.

Nu ikväll har Lasse & jag varit ut med hundarna en sväng, det är mycket genomslag och tungt före men hundarna kämpade på jättebra.

När jag & Selene kom hem gjorde jag iordning hundarnas mat och gick ut med den.
Tarro fick komma ut och rasta sig innan de fick maten och även Felix fick sin mat.

Nu är resten av kvällen väldigt lugn. Jag har sån hosta och är sår i halsen så det är inget skönt alls :-(
Dricker mitt favoritte Rooibos Vanilj och äter en hembakad kanelbulle medan jag ser på tv.

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Vafin du blev i håret. Visst är det skönt att bli ompysslad. Jag älskar när frissan masserar huvudet när hon tvättar, vill nästan inte att hon ska sluta.

Tråkigt med hostan, har du provat KanJang, det brukar hjälpa mej när jag har hosta och så brukar jag dricka massor av varm honungsmjölk eller varm mjölk med sådana där små bruna eucalyptustabletter. Krya på dej!

2012-04-25 @ 21:07:21
URL: http://katticke.blogspot.com
Postat av: My

Fin i håret :)

2012-04-28 @ 22:28:45
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/
Postat av: My

Sköt om dig, många kramar!

2012-04-29 @ 22:58:41
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0