Inget speciellt

Igår och idag har det mest varit lugnt. Har inte alls gjort något speciellt.
Tarro äter sin medicin morgon och kväll.

Igår kväll var vi lite hundfolk och hade möte hos Marika.
Vi ska ordna en draghundstävling/dragprov i slutet av mars nästa år, Polcirkeldraget ska det heta och starten går i Nattavaara och målet är i Sörbyn. Det är en sträcka på 10 mil. Man kan köra skidor & pulka med hundarna eller släde om man vill det. Jag som kör Siberian Husky måste köra släde eftersom det är enda sättet att meritera Sibbarna på. De som kör övriga polara raser kan åka skidor.

Blev ingen träning idag då både Britta & jag inte är helt krya. Men jag tog mig en promenad dit och vi drack kaffe och surrade ett tag.

Kört en maskin med tvätt och även diskmaskinen går...

Martin kom hem i em efter att ha varit borta sen tidigt igår.
Han jobbar imorgon också men är sen ledig helgen och måndag.
Blir järnvägsföreningen för honom söndag-måndag och sen jobb tisdag & onsdag.

Vädret har varit fruktansvärt trist några dagar nu med blötsnö och regn... så nu tinar det för fullt och den fina skaren är ett minne blott... nu är det mycket genomslag och på vissa ställen sjunker man flera dm.

Nu har det klarnat upp och solen visar sig. Ska vara jättefint väder imorgon så det blir skönt med sol :-)

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0