Kanonföre

Idag blev det en härlig utflykt med spannet till Vitträsktjärn. Helt underbart väder och kanonföre! :-)
Hundarna var verkligen superduktiga! Det är 14,5 km med mycket uppför så de fick slita hårt.
När vi kom fram provborrade Lasse i isen och det var jättebra is, väldigt tjock!










Det var fullt av spår efter orrar som spelat på morgonen




Mina Aborrar, jag fick en till + en Lake också


Texas var lös med oss ute på isen


Laken som jag fick


Lasse fick en stor Abborre



En riktigt härlig dag! :-)
På vägen hem var det segare före än på fm när vi for upp så det tog ungefär lika lång tid tillbaka trots att det är mycket nerförslut samt att hundarna såklart var lite segare.
Hundarna har fått sig ett rejält styrkepass kan man lugnt säga! 2,9 mil blev det tur och retur.
De är riktigt stronga hela gänget! :-)

När jag & Selene kom hem så gjorde jag iordning hundarnas mat.
Duschade och sen gick jag ut med maten åt hundarna och Felix.

Felix hade en present till mig när jag kom hem



Nu är det soffan & tv resten av kvällen! Ser på Let´s Dance nu. Sen New Girl och Nyheterna innan resultatet av Let´s Dance visas.
Sen är det spikmattan ett tag och sen sova!

Imorgon ska det snöa hela dagen... få se om det blir så!

Hoppas alla har skönt fredagsmys!
Kram!








Kommentarer
Postat av: My

Tack för din fina kommentar! Trevlig helg på dig tjejen :) Kramar

2012-04-21 @ 10:52:11
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/
Postat av: Kattis

Fina bilder och fina abborrar. Häftigt med spåren efter spelorrarna i snön. Tyckte att jag hörde orrar för en stund sedan när jag skulle ner och duscha. Vi har duschen i den andra stugan. Idag har vi strålande solsken och vi ska se om vi kan städa lite nu när vi har vatten. Ha en skön söndag!

2012-04-22 @ 08:24:51
URL: http://katticke.blogspot.com
Postat av: Cecilia

Hoppsan, mysig present! :-/

Riktigt stronga, ja! Här tog vi i med 14km cykeltur idag, utan drag och i relativt sakta mak.. :P

2012-04-24 @ 02:05:26
URL: http://keikiria.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0