Långfredag

Vaknade till ännu en strålande dag med soligt & härligt. Dock inte lika varmt som igår.
Blev en skidtur på fm tillsammans med Britta och vi åkte en mil. Jätteskönt var det! :-)
Kaffe när vi kom tillbaka från turen och sen skidade jag hem för att duscha och äta.
Stekte mig rödspätta och gjorde potatismos till. Gott!

Sen klädde jag på mig ordentligt, selade på Selene och så for vi över till Lasse & Britta.
Satt ute med Britta på altanen och njöt av solskenet ett tag och sen var det dags för slädtur med spannet.
Jättehärligt väder och vi fick en rolig & bra tur. Marika hakade också på med sina hundar.





Efter slädturen satt jag och pratade med Britta & drack kaffe. Sen for Selene & jag hem.
Gjorde iordning hundarnas mat. Gjorde mig några mackor och åt. Ser på Let´s Dance.
Har nyss varit ut med maten åt hundarna & Felix och nu är det soffan & tv fram till läggdags då det blir spikmattan och läsa en stund innan jag sover!

Imorgon är det påskafton. Får se vad jag hittar på då.

Hoppas alla har det jättebra!
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0