Ljuvligt väder

Idag strålar solen och det är varmt ute! Såå härligt efter några dagar med blötsnö & regn! :-)

Blev en slädtur på fm. Jag körde 3-spann med Selene, Ares & Texas och det gick jättebra.
Lasse körde Tiger, Quinta, Apollo & Nala och hade Lovisa i släden.
Blev en sväng på 13-14 km och var så härligt!





Efter slädturen gjorde vi lite matsäck, tog med pimpelgrejer och for en sväng till Krokträsket och njöt.
Marika kom också dit när hovslagaren var klar hos dem.





När vi kom tillbaka från Kroken så for jag & Selene hem



Duschade av mig och sen kokade jag mig gröt och åt.

Martin jobbar men kommer hem ikväll.
Imorgon är han ledig och hemma så få se vad det blir för väder om vi far ut något. Tyvärr ser det ut att ska blåsa mycket. Hoppas på att det inte blir så blåsigt så man kan fara ut och njuta lite.

Hoppas alla har en härlig fredag och sluppit drabbas av otur!
Kram!


Kommentarer
Postat av: Kattis

Jaa tänk vad lite finväder kan göra. När det är grått och trist känner man sej nästan lite sjuk. Vi har också haft fint nu i 2 dagar men här är det ingen snö kvar längre. Bara någon liten driva i skuggan. Är i stugan nu och här ligger isen fortfarande. men tranorna har kommit likaså bofinken och storspoven.

2012-04-13 @ 20:27:41
URL: http://katticke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0