Mystur igen

Större delen av fm tillbringade jag i soffan framför tv:n då jag sov dåligt även denna natt så jag är jättetrött...

Sen selade jag på hundarna och for ut på en mystur med dem och njöt i det underbara vädret :-)
Blev 5 km idag. Efter halva vägen stannade vi på ett mysigt ställe och vilade en stund innan vi for hem.











Härligt!

Nu har jag bakat en rulltårta och provsmakat den, supergott! :-)
Martin kommer hem inatt och när han sovit ut imorgon så far vi ut på en utflykt och myser, gott att ha fika med då! :-)
Sen på tisdag ser det ut att bli snö & blåst hela dagen :-/

Ikväll ska jag spela Bingolotto.

Hoppas alla har en härlig påskdag!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Ser att ni haft jätte fint väder i påsk. Va kul och mysigt. Vi hade tyvärr inte samma tur i år :-(

2012-04-09 @ 15:47:40
URL: http://katticke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0