Ny underbar dag

Igår kväll kunde jag inte låta bli att fara ut på en kvällstur med Selene då det var så härligt väder :-)
Körde en sväng på 7-8 km och njöt varenda sekund.














Tarro fick sig en långpromenad tillsammans med husse medan jag & Selene var ute på slädturen.

Resten av kvällen spelade vi kort, såg på tv och hade det trevligt tillsammans hela familjen.

Steg upp kl 8 imorse och det är lika underbart ute som igår! Häääärligt! :-)
Efter att ha ätit frukost och gjort mig klar tog jag & Selene en slädtur och njööööt. Det blev en sväng på 9-10 km och var såååå härligt.










Vi stannade till en stund och vilade innan vi vände hemåt.



Efter turen blev det bus & mys med resten av familjen ute på skaren. Barnen åkte pulka & bob och hade roligt.


Julia & Hampus i pulkan


Annica & Julia




Wilma


Wilma


Hampus




Fr v Tarro, Athena & Farkas.


Tarro myser i solen

Sen gick vi in och åt lunch och nu ser barnen på film.
Vi åker hem efter att vi har ätit middag.

Så ska det låta ikväll och det ser vi alltid! :-) Ett stort favoritprogram.

Imorgon är det dags att åka till tandläkaren för att ta bort stygnen på vänster sida. Skönt!
På em ska vi träffa Fanny, Tjalmi & Jojk samt ev. Jeanette & Corre.
Blir superkul med en liten Huskyträff :-)

Hoppas alla har en underbar söndag!
Kram!




Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vilken fin bild på er i motljus! :-)

2012-04-02 @ 19:40:26
URL: http://keikiria.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0