Ryckt in

Idag har vi varit på återbesök till veterinären med Tarro och nu var det jättefint i halsen så han är frisk! Så skönt! :-)
Fikade på Konditoriet i Centrum i Älvsbyn, det är såå gott fika där!

Åkte sen till Boden och var in och handlade lite smått och sen skjutsade Martin mig till gymmet då jag lovat att jobba där medan Britta & Wickan var iväg och lyssnade på Natalie mfl som uppträdde på ungdomens hus under kvällen. Åt mat direkt när jag kom dit eftersom jag var så hungrig. Drack kaffe och surrade med Britta, Wickan & Casper och senare även Lasse som kom förbi dit.
Var med på passet Power Gympa och det var bara Britta, Wickan & jag samt en tjej till. Det var ett bra pass!
Sen var jag ensam där med dem som tränade just då och det gick bara bra. Britta kom tillbaka efter en knapp timme. Har nu kommit hem för en stund sen. 4 älgar såg Britta & jag nu när vi åkte hem. 2 på vägen på ett ställe och 2 bredvid vägen på ett annat ställe.

Nu ska hundarna få mat och sen ska Martin & jag se en film innan vi lägger oss.

Imorgon ska jag till Boden igen. Ska vara med på Mage & Rygg pass på gymmet på morgonen och sen ska jag handla och klippa mig. Sen far jag hem så vi äter middag innan Martin åker iväg och jobbar kväll/natt.

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Men va skönt att Tarro är frisk nu och att halsen är OK! Själv hade jag tänkt cykla men kände mej hängig och somnade på kökssoffan efter jobbet. Tur att älgarna höll sig vid sidan av vägen.

2012-04-25 @ 21:04:42
URL: http://katticke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0