Saknad Acke

Idag skulle våran älskade Acke ha fyllt 10 år om han levt.
Han fick somna in 2 år 10 månader gammal p g a att han hade mycket kraftig epilepsi.
Fast det gått 8 år så saknar man honom än och i minnet lever han alltid kvar.
Han var en väldigt speciell och härlig hund. Såg inte ut som en Finsk Spets ska göra då han var 54 cm i mankhöjd och vägde 18 kg utan att vara överviktig. Normalt för en FS hanhund är ideal 47 cm +/- 3 cm och de väger 10-12 kg.







Det har snöat till och från under morgonen & fm men nu har solen precis tittat fram och jag hoppas den får stanna! :-)

Hoppas alla har en bra dag!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Å vad fin han var Acke. Förstår att du saknar honom. Alltid jobbigt när man måste fatta det hemska beslutet att ta bort en kär vän. Jag var helt förstörd när jag fick ta bort Vicki, min ridgeback!

2012-04-19 @ 21:35:31
URL: http://katticke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0