Springtur

Igår fm blev årets första springtur av tillsammans med Britta :-) sen körde vi ett gympapass efteråt. Jätteskönt!
Kaffe & surr efter träningen innan jag promenerade hem. Skönt med en dusch och sen lagade jag mat och åt.

På kvällen blev det en slädtur med spannet och det var sååå vackert ute i solnedgången :-) tyvärr tog jag inte med mig kameran denna kväll :-/

När Martin kom hem såg vi en film innan vi gick och la oss.

Onsdag idag... sov länge, klev upp halv tio!
Dagen har varit väldigt lugn då jag inte känner mig riktigt kry utan är väldigt trött, har huvudvärk och är lite febrig...
Var på affärn och köpte mig mina älskade godisägg som inte finns att få tag på överallt, Monica på affärn älskar också de äggen så det är tur för mig :-)  köpte mig också en bingolott så på söndag kväll ska det spelas!

Martin jobbar & sover hela påsken så han ska bo i Jan & Hjördis hus då de åker till Köpenhamn över påsken.
Smidigt med en sån lösning som sparar onödiga bensinpengar! :-)

Om det är soligt & härligt ska jag fara ut med Selene & släden, ta med lite fika och mysa på :-)
Några skidturer eller promenader med Tarro blir det också! 



Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0