Valparna 3 v. m.m.

Igår fredag tränade jag & Britta ett pass med gummiband och styrkemaskin på fm. Skönt!

Senare på em blev det en lååång cykeltur då vi cyklade och Lasse åkte rullskidor. 3,8 mil med en paus med glass & kaffe i Niemisel och sen en paus med banan & vatten vid Degerselskorsningen.
Gissa om det var skönt att duscha när jag kom hem! :-)

Senare på kvällen blev det en träningssväng med hälften av Lasses hundar.

Emellanåt ser jag lite OS, städar, tvättar, är ute med Selene, läser osv...

Idag lördag är valparna 3 veckor. Tiden går fort!


Astraea, väger nu 1355 g.


Eirene, väger nu 1411 g.


Nemi, väger nu 1407 g.


Nyx, väger nu 1299 g.


Pandora, väger nu 1266 g.

de är alerta, busiga och såååå himla söta <3



På fm tvättade jag en maskin med tvätt, läste och såg lite OS.

På em tog Britta & jag en promenad och sen drack vi kaffe, surrade och såg på OS.
Sen promenerade jag hem och rastade Selene, lät Tarro rasta av sig och gav dem mat.
Blev sen upphämtad av Lasse då vi var och tränade de hundar som inte tränades igår.

När jag kom hem kom döttrarna i den Polska familjen samt en väninna till dem över och kikade på valparna. De tyckte såklart att de är sååå söta :-)

Nu ser jag på OS och slappar i soffan!

Det är så varmt och skönt idag, en av få riktiga sommardagar denna sommar!

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0