Valpfritt idag...

... ja i bloggen alltså! Idag ska jag inte lägga in en endaste valpbild!

Började dagen med hundträning tillsammans med Lasse. Efter rastning av Selene, mat åt henne, frukost åt mig själv och byte av rena tidningar i valplådan.

När jag kom hem fick valparna för andra gången en liten smakbit av fodret. Sen var jag ute med valparna & Selene en dryg timme.
Efter det lagade jag mig mat och åt samt tog en dusch.
Städade undan lite från bron och vattnade blommorna ute.
Pysslat på lite smått här inne också.

Nu ikväll var jag ut med Britta & Lasse på älven och metade Abborre några timmar. Blåste dock för mycket för att fiskarna skulle vara riktigt på taget. Men några firrar blev det i hinken i alla fall.
Passade däremot på att fota lite härliga naturbilder som jag lägger in i dagens blogginlägg! :-)



















När jag kom hem efter fisketuren så fick Selene rasta sig och fick mat. Gick ut och lät Tarro springa iväg och rasta sig och gav honom och Felix deras mat.
Sen fick valparna komma och vara på köksgolvet en stund medan jag skurade i valplådan och la in nya tidningar.
De busade lite och så diade de och sen fick de gå tillbaka i valplådan för natten.

Äntligen är det helg och jag får mycket trevligt besök båda dagarna! :-)
Valparna är 4 veckor gamla imorgon och då ska jag väga dem samt ta veckobilder.

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0