Kallt och vackert

I dag var det mulet och snöade lite från morgonen. Sen började det klarna upp.
Jag har varit ut och kört hundarna, blev ca 6 km idag och gick finfint  :-)
 
 
Sen kokade jag mig lite mat och åt.
 
blev riktigt vackert ute på em, och kallt. -21 var det vid 14.30-tiden.
 
 
 
 
Lasse & jag har varit och stakat ut spåret över Stormyran för när det blir busväder och driver igen är det väldigt svårt att hitta spåret där. När vi kom tillbaka var det -23.
 
När jag kom hem igen så fick hundarna kvällsmat och sen har jag duschat. Det är nu -25 så det är alldeles för kallt tycker jag.
 
Martin har jobbat men kommer hem på ett tag.
 
På julafton åker vi till Kattilasaari och firar jul tillsammans med mamma, Bertil och mina systrar med familjer.
Sen är det lilla julafton i Kalix hos pappa & Ulla på juldagen.
 
Önskar alla
 
 
 

Kommentarer
Postat av: bara anna

Åh vad vackert det är uppe hos er! Men vad KALLT, oj, vi här nere är inte vana vid sån kyla. Här är bara några minusgrader nu.
Så härligt det ser ut när du är ute och kör med hundarna. Jag vill hänga med! Är det svårt att lära unghundarna hur de ska göra eller har de det i blodet?
Önskar också dig och din familj en skön jul.
Vi hörs snart igen väl?
Kram

2012-12-22 @ 19:10:08
URL: http://annacecar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0