Mitt fina 4-spann

I dag körde jag första lilla turen med mitt alldeles egna fina 4-spann, en underbar känsla! <3
Nyx fick springa i led tillsammans med Selene medan Nemi & Eirene sprang tillsammans där bak.
Körde en sväng på ca 2,5 km och alla var jätteduktiga!! De sköter sig verkligen bra småttingarna! :-)
Lite småtrassel hemma på gården innan vi tog oss iväg men sen gick allt nästan klockrent! Härligt!
 
 
Nu längtar jag verkligen enormt mycket efter några dm snö så är allt perfekt och man kan köra ordentligt.
Just nu kan jag bara köra här efter gammelvägen fram och tillbaka. Men tur att det går iallafall :-)
 
Martin jobbar, han har sista turen till Haparanda på gamla Haparandabanan idag. På måndag kör han första turen på nya Haparandabanan :-)
 
Imorgon kväll är vi bjudna på Adventsfika till Fredrik & Lena, det blir trevligt! :-)
 
Ikväll är det Så mycket bättre, Darins kväll denna gång. Det är också fristilssprint för längdåkarna, spännande.
Igår i teamsprinten ramlade både damer och herrar så hoppas de har bättre lycka ikväll.
 
Hoppas alla har en härlig lördag!
Kram!
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva med töserna

Vilket gäng :)
En underbar känsla att köra "sitt alldeles egna spann" Vet hur det känns!
Kramen från släkten

2012-12-09 @ 14:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0