-37

Fyyyyy vad det är kallt nu med -37!! :-(  Det är 20 grader för kallt minst!

Förmiddan tillbringade jag inne i soffan under filten framför tv:n & datorn.

På em blev det Boden och träning på Ki Din Studio :-) helt underbart att träna ordentligt igen efter den långa sjukperioden!! Det kändes att det var längesen men otroligt skönt och gick bra! :-)
Wickan, Natta & jag körde hårt med magträning inför sommaren!! ;-) sen var det väldigt skönt att sitta en låååång stund i infrabastun och mjuka upp sig och så en varm skön dusch på det! :-)

Sen var det vidare färd, eller rättare sagt promenad, till Brittas mamma där det bjöds på jättegod smörgåstårta som Britta gjort för att fira Rasmus som fyllde år igår :-)
Trist bara att jag är så allergisk mot dun så jag fick besvärligt av dunjackorna som vanligt :-(

När Britta & jag skulle åka därifrån så kom vi inte ut från parkeringshuset då dörren hakat upp sig p g a kylan så vicevärden fick komma dit och öppna dörren åt oss.
Sen gick det bara bra på hemvägen trots att bilen blir lite seg såklart.

Hundarna & Felix har fått sig mat nyss. Martin kom hem för en stund sen han också efter sin & Jans lilla resa.

Vi ställer in Kalixresan p g a den stränga kylan och risken för att bli stående efter vägen... :-/
Bokar om besöket på eventuella jobbet.

Hoppas alla har det bra trots den stränga kylan!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Herregud! :-/ Vi hade -28 imorse, det räckte gott... Hur klarar hundarna kylan? Det är ju en rejäl skillnad bara mot förra veckan, iallafall här.. men hundarna tycker jag är lite löjlig som kortat ner långpromenaderna till halva tiden ungefär, och väntar ut kylan.. :P Bilen vågar jag inte ens provstarta!

2012-02-03 @ 23:51:12
URL: http://keikiria.wordpress.com
Postat av: Cecilia

Haha, Tarro har förstått det där med vinteranpassning ;-) Selene har väl rätt kort päls även för att vara en husky? Har ni värme inne i hundhuset, eller isolerar det så pass bra ändå?

2012-02-04 @ 12:34:12
URL: http://keikiria.wordpress.com
Postat av: Cecilia

Den verkar ju inte ska bli så långvarig här åtminstone, det börjar väl vända så smått redan imorgon och mot slutet av nästa vecka ska det bara vara några minusgrader. Få se hur många gånger de ändrar sig.. ;-)

2012-02-04 @ 16:54:03
URL: http://keikiria.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0