1 mil

Idag ringde väckaren 05.45 då jag skulle åka med Britta till Finland för att serva bilen. Vi åkte 06.30.
E10 är verkligen under all kritik och behöver hyvlas av ordentligt! Mycket dåligt när vägarna får bli så dåliga och inte konstigt att där händer många olyckor!!!
När vi kommit fram och lämnat in bilen på verkstan strosade vi omkring i Ylitornio och kikade i några affärer och fikade på ett café :-)  Sen hämtade vi bilen och åkte hemåt. Vi kom hem strax före kl 13.

Gjorde mig lite mat och åt, gott då man var väldigt hungrig. Tog det lugnt framför tv:n ett tag och sen tog jag med mig Selene och promenerade 1 mil. 1 timme och 50 minuter var vi ute och det var underbart i det härliga vackra vädret! :-)






Spanar efter renar






Mer renspaning

Det känns i benen nu :-)

Pratade precis med Martin som snart är på väg hem efter jobbet.

Kl 18 har jag en massagekund :-)

Kvällen avslutas med film och soffmys :-)

Fredag imorgon och Martin är ledig då så vi åker till Storheden och handlar och förhoppningsvis kan vi ha en fikadejt med Mia & Robban från Arnemark  :-)  vore jättekul då det är länge sen vi sågs!

Hoppas alla har det bra!
Kram!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Så vackert!

Tycker det är svårt att hitta trevliga promenadsträckor nu i all snö...

2012-02-24 @ 00:11:17
URL: http://keikiria.wordpress.com
Postat av: My

Vackra bilder! :) Skönt med promenad.

2012-02-24 @ 02:56:54
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/
Postat av: My

Men tack detsamma tjejen! :)Kramar

2012-02-24 @ 09:41:00
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0