Åkt stjärtlapp

Dags för tjejkvällen hos mig igår! Kl 17.30 satte kvällen igång.


Värdinnan jag innan gästerna kom

Vi började med att äta middag och surra och ha trevligt.





Sen gick vi ut och åkte stjärtlapp i backen mellan huset & garaget. Vi var 2 lag och hade riktigt roligt :-)
Jag var med Britta & Zara och vi vann då jag åkte några meter längre än alla andra ;-)









Efter åkningen gick vi in och efterrätt, drack kaffe & likör och surrade och skrattade massor i flera timmar! :-)
Vid midnatt for alla hem. Tusen tack för en mycket trevlig & rolig kväll tjejer!

Söndag idag och solen skiner och just nu är det -13 men ska vara -5 kl 13 :-) Underbart!

Hoppas alla får en riktigt härlig söndag!
Kram!






Kommentarer
Postat av: My

Tack för din fina kommentar!

Hoppas din söndag varit bra.

2012-02-12 @ 20:59:28
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0