Glad alla hjärtans dag

Ja det önskar jag alla mina nära & kära och vänner idag <3

Dagen inleddes med -5 mulet och snöfall men övergick sen till soligt och härligt väder :-)
Varit stor del av dagen hos Lasse och hjälpt till då han & Richard hade en turistkörning idag.

Fotade Rilles hundar så här kommer några av dem


9 av hans 11 hundar var med idag











När Lasse & Richard kört iväg med spannen så tog jag ett renskinn och la mig i solen och njöt :-)



fotade lite annat också




Fina Nogge njuter också i solen









Annars har jag inte gjort så mycket... burit in lite ved, varit ute på gården med Tarro, ätit, sett tv osv...

Hoppas det blir härligt väder imorgon också. Ännu en turistkörning då och jag ska fota lite mer :-)

Hoppas alla haft en fin dag!
Kram

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Som sagt, proffsen har olika skidor för olika syften.. ;-) Jag vill bara ha ett par (eller har inte råd med mer just nu iallafall), men vill inte drunkna om jag vill ta mig ospårat (är inte alldeles säker på hur mycket hundvänliga spår det är här)... Om det inte är bra spår, är det dömt att misslyckas med skateskidor/utan turskidor? :P

2012-02-15 @ 19:59:17
URL: http://keikiria.wordpress.com
Postat av: Cecilia

Fantastiskt vackra hundar! ♥ Vad är det för selar som finns i den snygga färgen? :P Sista bilden är verkligen läcker med solljuset bakfrån stammen sådär.

2012-02-15 @ 20:04:24
URL: http://keikiria.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0