Härligt väder

Igår kväll blev det en slädtur :-) blev en hel del snöplums och hundarna var superduktiga!

Tog sparken när Selene & jag for över till Lasse för körningen







När Martin kommit hem avslutades kvällen med en film innan vi la oss att sova :-)

Kallt imorse med -18 kl 09.00. sen blivit varmare under dagen.

Vi har varit ut på en skidtur i det härliga vädret och Tarro fick följa med idag igen  :-)
Blev mycket snöplums även idag efter gårdagens snöande.





Skönt med en dusch var det när man kom hem!

Ska göra mat på nåt tag och sen åker Martin iväg och jobbar ikväll.

********************************************************************************

Annelie från Musculus ringde redan idag med besked. Hon tar in en annan tjej nu. Men i maj återkommer hon till mig så ska jag få komma dit igen och massera en kompis till henne för att ev jobba där i sommar med förhoppningsvis fortsättning efter det :-)
Hon tycker jag har väldigt bra känsla och vissa grepp är fantastiskt bra medan andra grepp är jag för mjuk i så hon vill att jag tränar på att ha bra tryck i alla grepp. Det ska jag självklart träna på! :-)


Hoppas alla har det bra!
Kram!


Kommentarer
Postat av: My

Jodå, bussresan gikc bra, var dock lite trött när jag kom hem i natt ;) Hoppas du får en fin dag!

2012-03-01 @ 10:28:22
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/
Postat av: My

Tack för din kommentar!

2012-03-01 @ 16:45:49
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0