Kall promenad

På fm tog jag & Britta en kort promenad innan vi körde ett litet gympapass. -32 var tempen så det var kallt om näsan och man får hosta en del. Skönt ändå att röra lite på sig!  :-)
Solen värmde 10-12 grader för i solen var det 18-20 och i skuggan -30 när vi hade tränat klart.
Kaffe & prat innan jag promenerade hem igen.





Hämtat in ved för att kunna elda nu ikväll. Eldade upp det sista vi hade inne direkt på morgonen.
Efter duschen käkade jag lite mat medan jag kikade på tv.

Varit ute på gården med hundara en och en för ett tag sen. De är så glada och busiga men tycker det är lite kallt om tassarna :-)

-26 är det och en stor vacker fullmåne



Martin är och jobbar och kommer hem imorgon.

Hoppas alla har det bra!
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0