Kallare idag

Vaknade till -22 i morse :-(  Men nu är det -16 så det är faktiskt riktigt skönt ute :-)

Vi har varit ute på gården med hundarna som har rejsat & busat och så har de fått klorna klippta.




















I går söndag var det soligt och härligt men ändå kallt i luften. Var ute ett tag tillsammans med Britta, Wickan, Natalie & Casper.
Fotade när Richard, Marcus & Lasse kom med de Engelska turisterna de körde Sörbyn-Överstbyn-Sörbyn.


Marcus med sitt spann


Rille med sitt spann

Fick tyvärr inget kort på Lasses spann.

När jag kom hem hade jag ute Tarro en stund så han fick rasta av sig och så tränade vi lite lydnad :-)

På kvällen kom Martin hem och vi såg på Så ska det låta och På spåret och åt gotta :-)

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: carina jonsson

Härligt med tjej kväll och roligt ser ni ut att ha haft i backen :) Härliga bilder på fina hundar och spannet såg så härligt ut.Vädret är fint hos mig och promenaderna blir skönare och skönare nu när jag känner att solen värmer LITE LITE :) Städning håller jag på med här hemma i dag och funderar på vad jag ska stoppa i mig till middag *hm.....troligen äter jag ensam då Jenny är på praktik på en nyöppnad restaurang här i Bollnäs och jag skulle tro att hon äter där.Ha en fin forts på dagen/ kramar om

2012-02-13 @ 15:13:09
URL: http://www.svartangel.n.nu
Postat av: My

Härligt med tjejkvällen där!

Ja, man blir som less efter ett tag att alltid få höra av sig.. Men men, det är tur att relationer handlar om att ge och ta. Sköt om dig, kram!

2012-02-13 @ 17:58:26
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/
Postat av: My

Detsamma tjejen, många kramar!

2012-02-14 @ 09:34:18
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/
Postat av: Zara Hallman

Hej Söta Ingela.

Ja du hittade till mig först, jag är lite sölig.

Jättetack för din snälla kommentar om min blogg, gulligt av dig!

Det är vi som ska tacka för en trevlig värd och för god mat och dryck,och en trevlig kväll, med kul lek, allting så välplanerat.

Din blogg är ren och fin i formatet inte så mycket runt omkring, det kändes vilsamt och skönt att kolla in här.

Väldigt vackra bilder.

Vi hörs igen.

Ha en fin dag.

Kramar till dig från

Zara

2012-02-14 @ 11:28:35
URL: http://houseofchandeliers.blogspot.com
Postat av: Cecilia

Tarro är ju för söt, snöodjuret!

2012-02-15 @ 20:06:11
URL: http://keikiria.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0