Lite varmare

Idag var det -31 ute och +17 inne när jag steg upp så lite varmare iaf! ;-)
Gjorde upp eld i pannan och sen åt jag frukost.

Sett på skidor, herrarnas skiathlon där inga svenskat deltog.

Varit ute på gården med hundarna som rastat av sig och rejsat och busat :-)

Fikat och sett på damernas skiathlon där Charlotte Kalla blev fyra. Bra jobbat!
Sen skidskytte damernas masstart där Helena Ekholm blev fyra, synd på en bom!
Herrarnas masstart gick inget vidare för Carl-Johan Bergman & Fredrik Lindström.

Haft dåligt tryck på vattnet och vi trodde det var på väg att frysa men det var inte så utan det var ett allmänt fel med kommunala vattnet. Tack och lov för det!
Nackdelen är att det var precis när jag skulle tvätta så NU blev maskinen precis klar och den startades strax innan kl 16... fått starta upp den några ggr p g a vattentrycket...

Martin åkte iväg på MBVs styrelsemöte strax efter kl 16 och kommer hem sent.
Jag fick trevligt besök av Ingela Karlsson och vi fikade & surrade ett bra tag :-)
Har nyss gett mat åt hundarna och Felix så nu är de nöjda.

Ska nu se om tvätten är ordentligt tvättad och kan hängas på tork eller om jag måste tvätta om den...

Hoppas alla har en skön söndag!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0