Snöstorm

-19 när jag steg upp 08.25 imorse, efter ca en timme var det -9 så tempen steg fort.
Den ligger nu på några minusgrader och det är snöstorm :-( det ska komma upp till 30 cm och snöa hela dagen imorgon. Trist!!

Skidor på tv även idag. Först herrarnas 15 km klassiskt där Johan Olsson vann sin andra raka seger!! Han var helt suverän! :-) Segermarginalen till tvåan och suveräne världscupledaren Dario Cologna var drygt 19 sekunder.
I damernas 10 km klassiskt hade inga svenska tjejer med toppen att göra utan det såg ut som vanligt med 2 norskor och 1 polska och idag blev ordningen 1. Kowalczyk 2. Björgen och 3. Johaug.

Martin har jobbat hela dan och kommer hem på ett tag. Han är ledig imorgon och ska då äntligen laga Volvon :-)

För mig blir det ett skönt träningspass på fm! :-)


a piece of me

Kvällen blir mys framför tv:n, så länge vi får behålla strömmen...

Hoppas alla får en skön lördagkväll.
Kram!

Kommentarer
Postat av: My

Bra jobbat! Hoppas din helg varit bra med :)

2012-02-18 @ 20:42:32
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/
Postat av: Zara Hallman

Hej Ingela.

Jaså du spänner musklerna, ha,ha. Ja jag vet vem du umgås med, träningsgalningarna, önskar det vore närmare, så skulle jag komma, men jag tycker inte om att behöva köra till Britta, för det är väl där du tränar.

Kram Zara

2012-02-19 @ 01:12:14
URL: http://houseofchandeliers.blogspot.com
Postat av: Kattis

SMHI hade utfärdat klass 2 varning för västernorrland men som vanligt uteblev ovädret. Visserligen kom det lite blötsnö och det blåste en hel del men inget allvarligt. Blev nästan besviken. Coffy har inga problem att vara ute i alla fall. Visst är det gulligt med valpar men samtidigt uppskattar man enormt promenaderna ensam med den äldre hunden.

2012-02-19 @ 09:32:25
URL: http://katticke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0