Underbar vinterdag

Nåja, den var inte så underbar från morgonen då det var -22... men sen frampå dagen blev det varmt och skönt
med några minusgrader :-) i solen var det +7 som varmast.

Varit på en härlig slädtur upp till Gumberget och njutit av vädret :-)


Passerar Korpdal


Passerar Valvträsk


På väg uppåt


å mera uppåt


Härlig utsikt


Pär körde skoter


strax framme


Utsikt från Gumberget


Varga


Nanok


Lovisa


på väg hemåt, här Marika med sitt spann och en ny tjej med sina 2 sibbar


Vackert




Frostig i skägget blir hundarna

Hade mina nya Viking Icefighter och jag har inte frusit om fötterna, underbart! :-)
Få se hur de är när det är kallare, nu låg tempen på -10.

Duschade och kokade mig gröt när jag kom hem. Martin kom hem efter att ha jobbat och handlat.
Han gjorde sig mat och åt han med.

Hundarna & Felix har nyss fått mat. Tvättmaskinen & diskmaskinen jobbar för fullt...

Kvällen avslutas framför tv:n med Så ska det låta och kanske en film :-)

Hoppas alla haft en underbar söndag!
Kram!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Varga.. ♥ Ni har det så vackert!

2012-02-27 @ 12:17:02
URL: http://keikiria.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0