Dragträff

Igår hade vi dragträff hos Lasse. Vi var ett gäng på 12 personer med allt från 1-11 hundar som åkte skidor eller släde. Det fanns 3 olika sträckor att välja på. Kortaste var 4 km, mellersta 7,5 km och den längsta var 16 km.
Jag körde Selene och inlånade Jojk som ägs av våra vänner Fanny & Robert. Den längsta sträckan körde jag och det var jättekul och gick finfint! :-)
Soligt & härligt väder med lite kallt med -15 så man frös om fötterna.

























Efter turen så blev det fika och surr i kåtan. Jag hade med mig mackor & varm choklad, gott gott! :-)

Eftersom många har dunjackor så var jag tvungen att gå ut efter ett tag och då hade Britta kommit hem så jag och hon såg på skidor på tv.

Under kvällen var vi i kåtan tillsammans med Richard, Ingela och deras barn Hugo & Nova. Vi åt, surrade och hade trevligt :-)  blev ganska sent. Jag & Selene promenerade hem 23.30. Då var man TRÖTT!
Tarro fick komma ut en stund och rasta av sig och så fick hundarna & Felix mat.

Jag la mig 00.40 och steg upp ca 9 nu på morgonen. Har inte sovit nåt bra så jag är ganska trött fortfarande.
-22 visade termometern så det är kallt fortfarande. Var -25 när jag la mig inatt.
Blir eventuellt ett träningspass idag.
GSK styrelsemöte ikväll kl 18.

Martin kommer hem sent ikväll efter att ha varit borta sen i fredags på dan. Han har jobbat samt varit på järnvägsföreningen under helgen. Imorgon ska jag hämta ut mitt nya körkort! :-)

Hoppas alla har en bra helg!
Kram!

Kommentarer
Postat av: toves träningsblogg

Hej vännen! :)

Gud vad mycket snö och härligt att vara ute. Här är det just nu slask på gatorna..

Hoppas du blir bättre :)

2012-01-16 @ 13:31:47
URL: http://fitnessguru.se/tovelarsson
Postat av: My - FROM DEPP TO PEPP

Ja, men en promenad är ju inte fy skam! Krya på dig, många kramar!

2012-01-16 @ 17:49:30
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Vilka fantastiska spår ni har! -25, herregud jag tyckte det räckte alldeles tillräckligt när det var -15 häromdan.. ;-) Det är verkligen som man vänjer sig, kylan!

2012-01-16 @ 22:04:04
URL: http://keikiria.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0