Fjällräven

Igår var Martin ledig och vi var in till Boden en sväng för att hämta mitt förnyade körkort :-)
hämtade också ut min jacka som jag beställt, en Fjällräven Yupik Parka så nu ska jag hålla mig varm
på slädturerna m.m... :-)



Jag är jätteallergisk mot dun och denna jacka har ett syntetfoder som ska vara väldigt bra.
Ikväll blir första slädturen med jackan så då får vi se hur den känns även fast det inte är så jättekallt nu :-)

Vi träffade på Larry så vi surrade med honom ett tag. Kul att ses!

Handlade lite matnyttigt innan vi åkte hem igen.

Såg idrottsgalan på tv på kvällen och årets Jerringpris gick välförtjänt till hoppryttaren Rolf-Göran Bengtsson som har stora framgångar med sin häst Ninja La Silla. Årets manliga idrottare blev precis som jag hoppades på Marcus Hellner med sin fantastiska prestation i sprinten i VM ifjol! Charlotte Kalla & Ida Ingemarsdotter blev årets lag med sin seger i sprintstafetten  :-) Vackert var det när Lisa Miskovsky sjung Fields of Gold och de visade bilder på de idrottsmänniskor som avlidit under året... Många tårar föll när de visade bilder på Stefan Liv... otroligt tragiskt med hans alltför tidiga död i den hemska kraschen med hockeylaget. Han kommer alltid leva kvar som en av de absolut största profilerna och en viktig ambassadör för Svensk ishockey! R.I.P. Stefan Liv du är saknad av hela svenska folket.

Idag tisdag och Martin jobbar, han jobbar tidiga dagar onsdag & torsdag så han kommer inte hem förrän torsdag em.

Jag pysslar på här hemma, är ute med hundarna osv... Det var kallt imorse med -18 men är nu kring -10.
Blir kul med slädtur ikväll :-)

I söndags fick jag jätteont i körtlarna kring halsen och är svullen :-(  hoppas det går över snart.
Blev bara en promenad i söndags istället för skidåkning eller träning. Törs inte träna förrän halsen är bra.

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag har bara hört gott om den jackan, ska vara SUPERVARM.

2012-01-17 @ 21:48:21
URL: http://keikiria.wordpress.com
Postat av: My

Du har fått en award av mig :)

2012-01-18 @ 07:43:30
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0