Insändare

I dagens Norrbottens Kuriren i deras fria ord hade de med en insändare som jag skrivit... 

Till alla Er som sitter och bestämmer över människors välmående
Ber jag nu att snälla, tänk efter hur drastiskt livet kan påverkas på ett ögonblick…
Att lägga ner ett sjukhus är att spela med människoliv…
Kalix sjukhus behövs för oss i Östra Norrbotten då det annars blir lång väg till sjukvården och
kan innebära ödesdigra konsekvenser för många som drabbas.
Tänk efter även om inte Ni själva har anhöriga i detta område, på alla oss som har större delen av våra anhöriga, nära och kära i denna region! Vi vill inte mista en otroligt viktig del av våran trygghet och närhet
när någonting händer, där vi snabbt kan få hjälp och där liv kan räddas!
Snälla, låt Kalix sjukhus vara som det är och fortsätta vara en trygghet för oss som behöver det!
Tänk på människorna, oss levande varelser, även om det innebär kostnader.
Vad är pengar jämfört med människoliv???

 Kalix i mitt hjärta

Vet inte om någon läst den för jag har inte sagt att jag skickat in nåt  ;-)

Denna dag har varit lugn, mest legat och sett på tv... längtar så oerhört tills min hals blir bra för nu vill jag komma igång och träna igen!! :-(
Martin har blivit krasslig nu så få se hur det utvecklas.
Han är och jobbar nu.

En slädtur blev det nu ikväll så lite kul har det varit iallafall, tur man kan njuta av det trots allt :-)

Fått tid hos käkkirurgen tisdag 21/2 kl 13 för att ta bort mina visdomständer som besvärar mig.
Skönt att bli av med dem.

Hoppas alla har det bra!
Kram!


Kommentarer
Postat av: My

Tackar! Ha en fin dag :)

2012-01-24 @ 10:09:26
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/
Postat av: My

Men vad härligt tjejen! :)

Skönt med en skidtur.

2012-01-24 @ 16:14:11
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0