Kattilasaari igår

Det var en mycket trevlig & rolig dag i Kattilasaari igår tillsammans med nära & kära :-)
Skönt att jag var betydligt piggare än över jul så att jag kunde leka & busa med syskonbarnen :-)
Vi fikade gott, åt tårta, åt god mat osv... mycket mysigt!


Min systerdotter Julia som är 3 år :)


Jag & syster Annica :)


Min systerson Hampus som är 2 år :)


Min systerdotter Wilma som är 5 år :)








Mamma, jag, Juliam Maria, Hampus & Wilma :)


Maria & jag :)

Vi hade lite otur på hemvägen då det blev punktering på ett hjul så de sista 2,5 milen fick vi köra sakta.

Sen blev det soffmys framför tv:n resten av kvällen.

Söndag idag.
Dragträff igen och jag körde 3-spann med Selene, Nala & Texas och det gick bara bra.


Söta Malamutevalpen Aila :)












Sett skidor och skidskytte på tv har vi också gjort och det gick ganska bra för flera av svenskarna :-)

Ska göra nåt att äta nu och sen kanske det blir en liten promenad tillsammans med Britta.
Längtar oerhört mycket efter att bli fri detta virus så man får börja träna & åka skidor igen!!

GRATTIS mamma på födelsedagen! Hurra hurra! :-)

Hoppas alla har det bra och en skön söndagkväll.
Kram!


Kommentarer
Postat av: My

Ja, det var skönt att äta annat än hemlagat idag :)

2012-01-22 @ 18:57:03
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0