Massor med snö

Det har snöat och blåst både igår och idag. Kommit kring 30 centimeter snö totalt... nu behöver det verkligen inte komma mer denna vinter!

Igår blev det en slädtur med Lasse & spannet på kvällen, min första sen dan före julafton eftersom jag inte orkat p g a sjukdom. Jättehärligt var det!  :-)

Längtar enormt tills jag är frisk så jag kan börja åka skidor och träna igen! Så trist när man inte kan hålla igång! :-( 

Blev iaf en skön promenad med Britta idag på morgonen. Det snöade inte så kraftigt då så det var härligt ute.
Efter kaffe & prat när jag gick hem däremot så snöade det rejält, nästan så man inte såg något.

Sett skidor på tv. Först herrarnas 5 km klassiskt. Gick urdåligt för svenskarna.
Sen gick vi ut på gården och hundarna fick rasta av sig och härja i snön tillsammans ett tag.













Martin tog en liten promenad med Tarro.
Jag lagade mat och vi åt medan vi såg damernas 3,6 km klassiskt. Gick inte så bra för tjejerna heller... Fristilssprint imorgon! Då får vi hoppas det går bättre!

Marika kom förbi med Fodax som kommit idag. Våtfoder som komplettering till torrfodret nu under vintern när det är högsäsong för draghundarna :-)

Lugnt och stilla nu resten av denna kväll.

Hoppas alla har det bra!
Kram!

 

Kommentarer
Postat av: My

Tackar! :) Fina bilder!

2012-01-04 @ 08:00:55
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/
Postat av: My

Ja, visst är det fantastiskt! :)Ha en fin dag du med! Kram

2012-01-05 @ 09:11:47
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0