Möte med mera...

Idag när jag vaknade var det strömavbrott... men det var inget långt avbrott som tur var.
Efter att ha ätit frukost och pysslat på så bakade jag hastbullar till mötet som vi i hundsektionen har här ikväll.
Tvättat en maskin med sängkläder och hängt på tork...

Nyss varit ute på en liten slädtur och njutit :-)


Jag körde Selene & Texas och Lasse körde resten av gänget :-)









Ser nu skidskytte på tv, damernas sprint.
Sen dags att laga middag och äta.
Möte med hundsektionen här hos mig kl 18.30 ikväll. Summera året som gått och göra färdigt verksamhetsplanen för detta år så allt är klart inför årsmötet i februari.

Martin kom precis hem efter att ha varit borta och jobbat samt varit på järnvägsföreningen sen i tisdags.

Har fortfarande ont & svullet i halskörtlarna :-( vill att det ska gå över nu så jag kan träna & åka skidor!

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: My

Tack för din fina kommentar! Trevlig helg och många kramar från Umeå :D

2012-01-20 @ 07:52:22
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0