Promenad m.m.

Idag blev det en slädtur på fm. Mycket härligt trots snålblåst men jag är såå glad över min jacka med sin stora härliga huva som gör att man slipper lida av blåst m.m.  :-)










Selene när hon & jag for hem, vi kör med sparken till och från Lasse :-)

Fika och lugnt ett tag efter att ha kommit hem. Så gott med kaffe & muffins!

Sen tog jag Tarro på en promenad. Han fick vara lös mesta delen och det gick finfint förutom en stund då han drog efter ett intressant spår.











Nu ska jag ta och laga lite mat. Blir enkelt med korv & makaroner idag.
Martin åker iväg och jobbar ikväll.

Imorgon kokar jag köttsoppa! Namnam vad gott det ska bli! :-)

Hoppas alla har en bra fredag!
Kram!


Kommentarer
Postat av: My

Tack och detsamma! Kram

2012-01-28 @ 11:20:03
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0