3 dygn

Lika underbart väder idag som igår, glad är jag för det då jag äntligen kunnat få vara ute och njuta lite eftersom Martin är ledig och hemma idag :-)
Jag har klippt gräs, haft ute Tarro och borstat av honom, kollat till jordgubbslandet, gjort upp eld i grillringen då vi halstrade öring till middag. Underbart!

Vägde alla valpar idag igen och wow vad de ökat i vikt sen igår, ser mycket bra ut för alla tjejerna <3
Den som ökat mest sen igår är minstingen Pandora och den som ökat minst är största Eirene.


Valphög


Trött gäng


Eirene med mamma Selene


Nyx


Nyx vilar tryggt mellan mammas tassar


Astraera, Nemi & Nyx


Nemi

Nu efter den goda middagen tar vi det bara lugnt.
Avslutar med en film sen ikväll innan sovdags.

Martin jobbar imorgon och ska vara på MBV på torsdag. Då blir det mest att vara inne för mig men nån liten sväng ska jag vara ute om det är bra väder och allt är bra i valplådan.
De lovar ju inte lika varmt nu framöver och mer mulet men vi får se vad det blir av det.

Hoppas alla har det bra i finvädret!
Kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0