Presentation

Här kommer valparna en och en :-)


478 g


396 g


404 g


377 g


399 g

alla mår jättebra och de diar, krälar omkring och sover om vartannat. Det är pigga tjejer! :-)



Selene mår bra hon med men är självklart trött efter sin pärs.
Hon är jättefin med valparna och tar väl hand om dem! :-)

Det blev kejsarsnitt p g a att en valp satt fast och eftersom det tog många timmar utan att valp kom ut så tog vi det säkra för att valparna skulle klara sig.
Tog även bort livmodern då det inte blir någon mer kull på henne och för att slippa eventuella framtida bekymmer.

Man får nu se till henne ordentligt så att hon inte är och biter i såret sen när det börjar läka och kliar.

Jättetrött är man fortfarande efter 2 nätter med knapp sömn. Jag vaknade drygt 1 gång i timmen sen jag la mig kl 02 inatt.
Martin har sovit längre då han ska iväg och jobba kommande natt. Jag lägger mig tidigare ikväll om jag är väldigt trött då, passar bra eftersom Martin är hemma till strax efter midnatt :-)

Om ett tag kommer Britta & Lasse med rökt Abborre, det ska bli underbart gott!! :-)

Hoppas alla har det bra och får en skön söndag!
Kram!


Kommentarer
Postat av: Kattis

Så fina de ser ut. Passa på att vila så ofta du kan, misstänker att ni kommer att ha fullt upp nu.

2012-07-15 @ 17:01:40
URL: http://katticke.blogspot.com
Postat av: Cecilia

Stort grattis! :D Synd att det blev kejsarsnitt, men skönt att de alla verkar må bra nu iallafall :-) Men så fascinerande att flera valpar är mörka i ansiktet! Är de viltfärgade, eller hur kommer de se ut som vuxna?

2012-07-15 @ 23:56:54
URL: http://keikiria.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0