Stora Abborrar

Igår på dan blev det en springtur och ett träningspass med gummiband & boll. Underbart!
Det allra härligaste var att jag kunde springa hela tiden då smärtan i revbenen nu nästan är helt borta!!! :-)
Kände dock av den när jag gjorde övningar då man ligger mot bollen men det var ändå inte så farligt.

Efter träningen var det gott med kaffe ute i solen! Sen blev det Rabarberkräm & varma mackor till lunch.
Då det var en sån varm & fin dag och man var sollat blev det också en tur på älven/Överstbyträsket med Lasse & Britta i deras båt. Metade en del och fick fina abborrar. Jag fick de 2 största, riktigt fina! Jag har inte fått så stora sen jag var liten och pappa & jag fiskade i Bergtjärn i Storsien :-)



Martin har fått så stor Abborre när vi pimplade på Vitträsktjärn våren 2010. Riktigt roligt att få dra upp såna firrar! :-)

Idag är det också varmt & härligt ute.
Har varit på en träningstur med Lasse & spannet. Blir dock inte så långt i denna värme utan bara så att de ska få springa av sig den värsta energin och så får de avsluta med att bada och dricka i bäcken, det gillar de skarpt :-)

Selene mår finfint och nu är det inte många dagar tills valparna kommer ut till oss, längtar massor!! :-)

Martin är på väg hem efter att ha jobbat och han skulle köpa jordgubbar, sååå gott!
Vi ska göra klart med bäddandet i valplådan och beroende på vad klockan blir kanske det blir en kort fisketur.

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Ingen sol här inte, bara regn, mygg och knott. Lägenheten är nu tömd och flyttstädad, husaffären är klar och ikväll fick vi nycklarna. Är helt slutkörda och firar med varsin whisky och Lotta på Liseberg i stugan. Börjar packa upp nån annan dag!

Spännande att det närmar sig för Selene nu!

2012-07-09 @ 21:32:59
URL: http://katticke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0