Valparna 2 veckor

Idag är valparna 2 veckor gamla och de har verkligen vuxit och blivit så fina! :-)


Astraea - vägde 396 g vid födseln, nu 992 g


Eirene - vägde 478 g vid födseln, nu 1038 g


Nemi - vägde 399 g vid födseln, nu 1020 g


Nyx -  vägde 404 g vid födseln, nu 906 g


Pandora - vägde 376 g vid födseln, nu 940 g

Martin har jobbat igår och idag och kom hem för nån timme sen.

Jag har varit ut och sprungit en sväng samt tränat lite styrketräning, så skönt! Sen har jag dammsugit, plockat in några jordgubbar från landet.

Igår var jag ut och promenerade en sväng med Britta. Sen drack vi kaffe och surrade hemma hos henne.
Sen klippte jag gräsmattan, vattnade blommor samt jordgubbslandet.

Det har varit bra väder både igår och idag, varmt och skönt. Trots att det idag inte varit riktigt soligt och blåst en del.

Nu ska Martin & jag se en film innan det är sovdags.
Han jobbar imorgon igen och sen på kvällen får vi besök av Jan & Hjördis samt Fredrik & Lena! :-)

Hoppas alla har en fin helg!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Jösses vad fort dom växer. Har du hunnit fått någon favorit bland valparna?

2012-07-28 @ 20:12:30
URL: http://katticke.blogspot.com
Postat av: Ingela

Söta som socker! ;o)

2012-07-28 @ 20:35:56
URL: http://svinkeln.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0