Röntgen imorgon

Imorgon är det dags för röntgen av Selene så då får vi se hur många valpar hon bär på :-)


Dygn 47 idag

Jag & Selene tog oss en långpromenad idag, blev 7,5 km och var jätteskönt!
Sen har jag klippt gräs och dammsugit.

Nu har jag duschat av både Selene och mig själv :-)
Hon får bo inne från och med nu så jag har tagit in hennes mat & vattenskål samt filt.

Vi ska bygga valplådan imorgon när vi kommer hem efter röntgen och handling.

I måndags var jag ut och sprang en sväng och det gick ganska bra, jag fick dock gå en bit då och då för att dämpa smärtan lite. Men det känns så himla skönt att man känner att orken nu börjar komma mer och mer :-)

Promenerade med Selene till Marika & Lovisa och hälsade på också så då blev det ännu mer motion :-)

Igår tisdag var jag och sprang tillsammans med Britta, gick jättebra fast jag fick gå en bit då också! :-)
På kvällen blev det hundträning tillsammans med Lasse & hans hundar. Skönt att komma ut med hundarna trots att inte gumman kan vara med nu på 2 månader :-)

NU ska jag se semifinalen mellan Portugal & Spanien i fotbolls EM!

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: My

Åh man blir inte lite sugen på en liten valp nu! Hon är så fin Selene :)

2012-07-10 @ 17:35:51
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0