Saknar solen

Trist med detta övervägande mulna regniga vädret som varit i flera dagar nu. Saknar solen!
Hoppas det får bli fint väder snart igen.

Annars är allt lugnt här, vilar mest och hoppas på att må bättre om några dagar.
Hostan har tack och lov dämpats betydligt nu, men hostar då och då och speciellt om jag pratar mycket så kommer det igång och retar. Revbenen är dock väldigt onda än och känns som om jag gått en rond mot en vägg eller nåt :-( 

Selene fortsätter att förändras i kroppen och nu har spenarna börjat växa och blivit rosafärgade :-)

Igår kväll blev det en träningstur med spannet, vi körde ca 14 km med en paus då vi vände samt bad som avslutning. Bara kring en vecka till nu som Selene är med och springer, sen blir det inget mer drag för henne förrän framåt hösten.


Selene 25 dygn efter parningen.



fotade lite sommar igår


Jordgubbsplantor



Felix ligger mest och myser här ute



Nu ikväll har jag varit och tittat på träningen bakiplan med hundgänget.


Nalle, Magnus nya jakthund som är en avkomma efter Kasper :-)


Kasper & Nalle

sen var vi några som fikade och surrade hemma hos Marika.
Lovisa satt i mitt knä hela tiden och sen ville hon att jag skulle sova hos henne och inte åka hem :-) sötungen!

Nu sitter jag dock hemma och ser på tv.

Ska gå sova snart.
Ligga på spikmattan och läsa en stund först.

Hoppas alla har det bra!
Kram!


Kommentarer
Postat av: carina jonsson

Hoppas din allergi blivit bättre samt att revbenen är ok igen.SÅ himla jobbigt när man inte får sova på nätterna :( Själv är jag fortf dålig men hoppas att det är bättre i morgon så jag kan gå på Jennys bal samt fara till Ljusdal på studenten på fredag *håller en tumme !! Så det ser ut att va bebbar i magen på Selene,vad roligt.Nyss regnat här men nu ser det ut att klarna upp igen.Sköt om dig,passar på att önska dig en fin helg / kram

2012-06-06 @ 13:49:12
URL: http://www.svartangel.n.nu
Postat av: My

Fina bilder och fina djur :)

2012-06-07 @ 08:49:09
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/
Postat av: Kattis

Tackar :-) Tycker att Nalle är väldigt lik Coffy, i alla fall på de här bilderna. Undrar om Kasper tycker att han är lika jobbig som Svante tycker att Coffy är. Stackars Svante som nu bara är en liten plutt i jämförelse med Coffy, Coffy ser ut som en jättebäbis när han kissar nu när han är så stor och han bäbiskissar fortfarande. Har inte lyft på benet ännu en endaste gång.

2012-06-07 @ 10:03:21
URL: http://katticke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0