0-gradigt

Idag har det legat runt 0-gradigt större delen av dagen.

På fm blev det en 4 km skidtur tillsammans med Britta. Jätteskönt var det! :-)

På em/kvällen blev det en lång härlig slädtur! Underbart! Bara solen som saknades.
Renar och älgar efter spåren så hundarna sprang som dårar stundtals. Dock inte så roligt när vi var nästan uppe på toppen av ett berg och skulle vända och det stod 2 renar där som inte ville springa iväg utan kom och kikade på oss flera ggr... gissa hur vansinniga hundarna var! Blev till att vända på stället för annars hade det kunnat bli kalabalik...


Stretar på uppåt Gumberget


Kaffepaus på väg uppåt Gumberget

Hundarna & Felix har fått sin mat och själv har jag också ätit och duschat.
Ser på tv nu tills jag går och lägger mig på spikmattan och läser en stund innan sovdags.

Imorgon är det dags för massage hos Wickan, som jag ser fram emot det!! :-)
Möts upp med Martin när han slutar och så handlar vi innan vi åker hemåt.
Sen jobbar han lördag men är ledig söndag & måndag :-)

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: My

Tack för din fina kommentar! trevlig helg :)

2012-03-09 @ 19:59:53
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0