Blå

Idag är det ännu mindre svullet, men nu är jag väldigt blå också... har ondare idag än igår så det blir skönt när svullnaden gått ner helt och det inte spänner så mycket.

Soligt & härlig på fm och det blev en utflykt idag igen fast då bara Lasse, jag & spannet. Vi pimplade på Krokträsket och grillade lite korv och sen körde vi 2,2 mila rundan precis som igår fast åt andra hållet då. Hundarna har varit superduktiga!! :-)
Det mulnade igen medan vi var på Krokträsket och var inte lika varmt som under fm.

















Strax efter att vi kommit hem igen så började det blötsnöa och snöar fortfarande.

Ätit, duschat, gett hundarna & Felix mat. Tar det lugnt och ser på tv nu.
Har ont i munnen och känner mig inte helt okej :-(
Hoppas det känns bättre imorgon för meningen är att åka på dragträff i Sjulnäs tillsammans med Marika, Lasse & några hundar. Jag kör Selene med släden då för jag vill inte ställa mig på skidorna nu medan jag har besvärligt i munnen.

Martin kommer hem imorgon på dan. Tidigt på måndag morgon ska vi vara i Boden och besiktiga Volvon.
Passar bra att handla då också och fylla på i kyl & skafferi! :-)

Hoppas alla har det bra!
Kram!


Kommentarer
Postat av: Kattis

Ser härligt ut på bilderna, blir lite nyfiken och undrar om alla hundarna är av samma ras och i så fall vilken. Selene - är hon siberian husky?

Vi valde att stanna hemma i lägenheten den här helgen. Behövde städa och fixa en del. Ganska skönt för nu stormar det för fullt igen och då är det inget mysigt att vara i stugan.

2012-03-24 @ 20:14:16
URL: http://katticke.blogspot.com
Postat av: My

Fina bilder :)

2012-03-25 @ 16:12:43
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0