Dragträff

Idag åkte Marika, Lasse & jag på dragträff i Sjulnäs utanför Piteå.
Marika hade med sig Nanok & Varga och körde släde, Lasse hade med sig Quinta och åkte skidor och jag hade med mig Selene och körde släde. Det var flera spann på träffen.
Sträckan som kördes var 12 km och det var ganska tungt på nysnö-föret så Selene var väldigt trött när vi var tillbaka vid platsen där det serverades fika & korv.
Vi fikade och surrade ett tag efter körningen och sen åkte alla hemåt.














Johanna med sina 3 Malamuter





Skönt att komma hem för jag är trött och har ganska ont i munnen fortfarande.

Tarro har fått komma ut och rasta av sig. Hundarna & Felix har fått mat och själv har jag också precis ätit lite mat. Martin är på väg hem han också efter sin jobbhelg.
Imorgon är han ledig och vi ska till Boden och besiktiga Volvon samt handla.

Resten av denna kväll blir lugn. Ska ta mig en dusch och sen blir det soffan & tv.

Hoppas alla haft en skön söndag!
Kram!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0