Regnar

I morse ringde väckaren kl 5 eftersom vi skulle vara i Boden och besiktiga Volvo 7.15... hade gärna sovit några timmar till. Vi hade med Selene och besiktningsmannen blev förtjust i henne :-) hon charmar verkligen alla med sina ögon och sitt trevliga sätt :-) bilen gick igenom utan anmärkning så gissa om det kändes bra!!
Efter besiktningen åkte vi på seveneleven och köpte oss kaffe & bullar som vi fikade där.
Åkte sen till Jan, Hjördis & Ina och var där 2 timmar fram tills affärerna öppnade.

Åkte till Dollarstore och handlade lite småsaker. Sen käkade vi på Rönnbäcks, gott gott! Jag åt köttbullar med mos eftersom jag inte är så mycket för hamburgare.
Sen var vi på Djurmagazinet och köpte en borste till hundarna, schampoo till dem samt varsitt grisöra.
Till sist handlade vi på Supermarket och sen åkte vi hem.

När vi packat upp det vi handlat gick jag ut och borstade av Selene med nya borsten och den är suverän, tar verkligen allt löst hår. Sen fick Tarro springa ner i skogen och rasta av sig och så borstade jag av honom lite också men han släpper nästan inget nu. Tog in dem och så klippte Martin klorna och sen vägde jag dem. Tarro väger 12.3 och Selene 17,1. Skulle gärna vilja att Selene ökade 2-3 kg men hon är jättesvår att få upp i vikt.
De fick varsitt grisöra att tugga på och nu ligger de och vilar. Ska strax gå ut med dem i hundgårdarna igen.

Vädret är urtrist för det spöregnar :-(  såå trist om allt före försvinner :-(

Ikväll ska vi se en film som vi köpte idag och som verkar vara bra. Många kändisar med i den.
Imorgon jobbar Martin och för mig blir det kanske lite träning tillsammans med Britta på fm.

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: My

Träning är härligt :)

Sköt om dig! Kram

2012-03-27 @ 10:14:19
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/
Postat av: Kattis

Alltid nervöst med besiktningar, skönt att det gick bra. Svårt det där med vikt tycker jag, Svante är ju väldigt liten till växten och håller sig kring 8,4. Känns bra att försöka hålla honom slank med tanke på patellan. Coffy kommer nog att väga mer för han har en grövre kroppstyp. Coffy kan äta hur mycket som helst men Svante har alltid varit svår med maten men äter bättre nu sen han fick konkurrens.

2012-03-27 @ 22:03:37
URL: http://katticke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0