Slädtur i månsken

Tog mig en skidtur på fm. Härligt med solsken men det var ändå inte så varmt idag.

Annars har jag pysslat på med disk, skottat inför soptömningen imorgon osv...

Ikväll blev det en slädtur med Lasse och hela spannet i månens underbara sken :-) man njöt verkligen av turen och hundarna var superduktiga :-)





2,2 mil blev det och inte förrän alldeles i slutet började jag frysa lite smått.
Men om fötterna frös jag inte, love my Icefighters!  :-)

Hundarna och Felix fick mat för en stund sen.

Nu kollar jag på andra delen av en serie jag spelade in under helgen. Missade tyvärr första delen då jag glömde bort den :-/ Sista delen är på lördag. Den heter Kommissarie Banks och jag älskar böckerna som Peter Robinson skriver om honom och hans liv som polis. Kul att se om serien är bra.

Hoppas alla har det bra!
Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0